طرز تهيه نان مخصوص افراد دچار بواسير يا هموروئيد

مركز درمان بواسير و بيماريهاي نشيمنگاه

طرز تهيه نان مخصوص افراد دچار بواسير يا هموروئيد

۹ بازديد

غلامرضا كردافشاري درباره راه‌هاي درمان بواسير يا هموروئيد اظهار داشت: افراد مبتلا به بواسير يا هموروئيدصبح ناشتا 2 تا 3 قاشق غذاخوري خاكشير در آب جوش يا عرق خارشتر داغ كرده ريخته با مقداري نبات شيرين كرده و يك ساعت قبل از صبحانه مصرف شود.

به گفته وي در بسياري از موارد بيرون زدگي و درد ناشي از بواسير با همين توصيه ساده برطرف خواهد شد همچنين مصرف تره پخته به ميزان فراوان در غذا از خونريزي بواسير جلوگيري مي‌كند. مصرف آب تره به ميزان 15 تا 20گرم نيز همين اثر را دارد.

غلامرضا كردافشاري درباره راه‌هاي درمان بواسير يا هموروئيد اظهار داشت: افراد مبتلا به بواسير يا هموروئيد صبح ناشتا 2 تا 3 قاشق غذاخوري خاكشير در آب جوش يا عرق خارشتر داغ كرده ريخته با مقداري نبات شيرين كرده و يك ساعت قبل از صبحانه مصرف شود.

به گفته وي در بسياري از موارد علائم بواسير از قبيل بيرون زدگي و درد ناشي از بواسير با همين توصيه ساده برطرف خواهد شد همچنين مصرف تره پخته به ميزان فراوان در غذا از خونريزي بواسير جلوگيري مي‌كند. مصرف آب تره به ميزان 15 تا 20گرم نيز همين اثر را دارد.

اين متخصص طب سنتي اضافه كرد: خوردن خاگينه با زرده تخم مرغ، تره و پياز براي بيماران دچار بواسير بسيار مفيد است.

كردافشاري ادامه داد: افراد دچار بواسير يا هموروئيد مي‌توانند صمغ مصطكي، مقل ازرق، تاجريزي و نبات را به ميزان مساوي كوبيده و روزي يك بار به اندازه يك فندق از آن مصرف كنند اين دارو به رفع بيرون زدگي و درد ناشي از بواسير كمك مي‌كند.

نان مخصوص بواسير

وي افزود: افراد دچار بواسير يا هموروئيد 5،3 گرم ريشه باباآدم را خشك كرده و پودر كنند و با آرد گندم و روغن كنجد و كمي نمك خمير كرده و با آن نان بپزند و روزانه 35 گرم آن نان بخورند كه اين نان در برطرف كردن بواسير داخلي و خارجي مجرب است.

اين متخصص طب سنتي اضافه كرد: خوردن خاگينه با زرده تخم مرغ، تره و پياز براي بيماران مبتلا به بواسير بسيار مفيد است. كردافشاري ادامه داد: افراد مبتلا به بواسير يا هموروئيد مي‌توانند صمغ مصطكي، مقل ازرق، تاجريزي و نبات را به ميزان مساوي بكوبند و روزي يك بار به اندازه يك فندق از آن مصرف كنند اين دارو به رفع بيرون زدگي و درد ناشي از بواسير كمك مي‌كند.

وي افزود: افراد مبتلا به بواسير يا هموروئيد 5-3 گرم ريشه باباآدم را خشك و پودر كنند و با آرد گندم و روغن كنجد و كمي نمك خمير كنند و با آن نان بپزند و روزانه 35 گرم از آن نان را بخورند؛ اين نان در برطرف كردن بواسير داخلي و خارجي بسيار موثر است.

علائم بواسير داخلي چيست؟ با توجه به اينكه بواسير شما در چه مرحله اي باشد علائم بواسير داخلي نيز متفاوت خواهد بود. اگر بواسير شما در مرحله ابتدايي خود است و فقط اندكي خارش و تورم را در ناحيه مورد نظرتان حس مي كنيد و رفته رفته ترشح هاي مدفوعي كه گاهي با خونريزي همراه است تجربه مي كنيد، بدانيد كه بواسير شما هنوز حادتر نشده و علائم بواسير داخلي در شما آشكار شده است.

اما اگر بيماري شما پيشرفت كند و مقدار خونريزي زيادتر شود و اگر عمل بواسير انجام نشود مي تواند حتي باعث كم خوني مفرط شما و مرگ تان شود. بدانيد كه علائم بواسير  داخلي شما از مرحله بواسير داخلي گذشته و به مرحله بواسير خارجي رسيده است. در اين مرحله توده اي گوشتي از مقعدتان بيرون مي زند كه هر كاري كنيد به داخل نمي رود و مجبوريد با دست فشار دهيد تا به داخل و محل اصلي اش برگردد.

منبع: روزنامه خراسان

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.